Meer succes door praktisch inzetten van informatie technologie!

De specialisten van QS solutions zetten hun kennis en ervaring in om digitale samenwerkplekken te creëren. Hiermee werken afdelingen productiever samen, verhoogt u de effectiviteit van uw communicatie met klanten en prospects en speelt u snel in op een veranderende situatie.

Digitale samenwerkplek

Digitale Samenwerkplek

De werkplek is ingrijpend veranderd. Om productief te kunnen werken willen medewerkers toegang tot documenten en informatie vanaf iedere locatie en elk device. Om hen hierin te voorzien zijn de volgende vragen van belang.

  • Hoe verbind ik onze infrastructuur met de cloud?
  • Hoe lever ik een plek waar collega’s en externen samenwerken en die toegang biedt tot applicaties en documenten?
  • En hoe bescherm ik bedrijfsgegevens op mobiele apparaten?

Customer Journey

De Customer Journey (of klantreis) geeft aan wat de stappen zijn die een klant neemt van oriëntatie tot en met aankoop. Het is een weergave van het pad dat een klant aflegt en bevat alle touchpoints met uw organisatie. Een groot deel van deze stappen vinden plaats zonder uw directe betrokkenheid. Uw klanten oriënteren zich online via verschillende kanalen. De grote uitdaging is daardoor hoe u een optimale klantervaring kunt bieden over alle digitale platformen en interactiemiddelen heen. Alleen dan kunt u echt uw klanten binden!

Customer Journey

Data beveiliging

Identity Management

Het managen van toegang en identiteiten in uw geautomatiseerde systemen is belangrijker dan ooit. QS solutions gelooft dat goed Identity & Access Management er niet alleen voor zorgt dat uw organisatie zich aan de regels houdt, maar dat gebruikers een optimale ervaring hebben